icon-kroontje

De eerste afspraak

Om elkaar te leren kennen is het handig om even bij elkaar te komen. In de ideale situatie haal ik je op en rijden we naar de dichtstbijzijnde kroeg het bos. Om daar een half uur tot drie kwartier te wandelen*. Ondertussen vertel jij mij haarfijn waarom je zo’n hekel hebt aan acquisitie doen en wat er op commercieel gebied ontbreekt binnen jouw organisatie.

Wat ik vaak hoor:

  • Dat je het gevoel hebt dat je mensen lastig valt door ze onaangekondigd te benaderen.
  • Dat je weet dat er behoefte is aan jouw product/dienst, maar je je niet wilt opdringen.
  • Dat het veel tijd kost en frustratie oplevert.
  • Dat er altijd iets anders te doen is dat je op dat moment belangrijker lijkt.
  • Dat er nu echt iets moet gebeuren t.a.v. de bedrijfsgroei.

Ik luister naar je en sluit af met de verlossende woorden: Gelukkig hoef je dit niet langer meer alleen te doen! Met Queen of Sales wordt acquisitie doen een feest.

*De reden dat ik je mee uit wandelen neem is omdat onderzoek heeft uitgewezen dat je eerlijker bent wanneer je niet tegenover elkaar zit maar juist naast elkaar loopt of bijvoorbeeld rijdt in de auto. Eerlijkheid is een van mijn kernwaarden en zou de basis moeten zijn waarop we besluiten al dan niet een samenwerking aan te gaan.

Disclaimer

devider

Het zou kunnen voorkomen dat een van ons na de eerste kennismaking (nog) niet het vertrouwen heeft dat dit de juiste stap is...

Er is bijvoorbeeld geen klik tussen ons en deze is wel heel erg belangrijk in een samenwerking. Ik zou ook kunnen denken: hier sta ik niet achter, hier geloof ik niet in, het voelt niet goed of het past niet bij mij.

Dat is natuurlijk erg spijtig, maar dit betekent dat er geen samenwerking komt. Eén voordeel: je weet het al na het eerste gesprek.

babara-bisschop-queen-of-sales
icoon-pion

Wel een klik = samenwerking

Als er wél een klik is, bespreken we wat de juiste aanpak zou kunnen zijn om jouw doelen te behalen. Mocht je jouw sales- en bedrijfsdoelen nog niet helder in zicht hebben, ga ik je helpen om deze samen met jouw team op te stellen.

Ik volg een vijfstappenplan dat ons houvast zal geven tijdens de samenwerking.

  • Kennismaken
  • Raakvlakken
  • Onderzoeken
  • Opstellen plan
  • Nazorgen

Kroon op jouw werk

In deze beginperiode praat ik met veel verschillende mensen binnen de organisatie. Dit vergt tijd en is nodig om een goed beeld te krijgen van de huidige werkwijze, kwaliteiten en kansen en om vertrouwen op te bouwen als nieuwe interim collega.

Hierbij verzamel ik antwoorden op de volgende vragen;

  • Staan alle neuzen dezelfde kant op?
  • Waar wringt de schoen?
  • Zijn de doelen bij iedereen bekend?
  • Waar zit het hem in dat de doelen nu niet gehaald woorden?
  • Wat is er volgens de collega’s nodig om plezier te krijgen of behouden in hun werk?
  • Hoe worden behaalde successen gevierd?
  • Welke marketingmiddelen worden momenteel benut?

Aan het einde van deze fase presenteer ik mijn bevindingen aan het team in een interactieve sessie. Hiermee zorg ik ervoor dat er binnen het bedrijf draagvlak is en iedereen snapt wat ik kom doen. Ik ben immers hun tijdelijke collega.

Acquisitie op Koninklijk niveau

devider_donkerpaars
babara-bisschop-queen-of-sales-leadgeneratie

Zakelijk
Ambassadeur

babara-bisschop-queen-of-sales-relatiebeheer

Sales Coaching & Training

babara-bisschop-queen-of-sales-koude-acquisitie

Accountmanager Acquisitie

babara-bisschop-queen-of-sales-lauwe-acquisitie

Salesverzekerd Traject

icoon-toren

Deze ondernemers gingen je voor:

  • nico-van-sligtenhirst

    Ninco van Sligtenhorst – HappiYess

     

    Barbara helpt mij als Queen of Sales met het  opzetten van sales activiteiten van mijn bedrijf HappiYess. Met haar enorme enthousiasme weet ze me keer op keer in actie te krijgen.

    Zo geeft ze me handvatten en dwingt me om op een goede manier uit mijn comfortzone te komen. Barbara heeft me stap voor stap geleerd hoe ik mijn potentiële klanten het beste kan benaderen en daarna het contact warm kan houden. Queen of Sales heeft me nieuwe inzichten gegeven en vooral het plezier en creativiteit om nieuwe klanten te werven. Top!

  • Nigel

    Nigel van Houten - InTellegus Solutions


    In mei 2019 kwam ineens Barbara onaangekondigd bij ons binnenlopen. Nog vóór de start van haar contract stond ze op netwerkbijeenkomsten ons bedrijf te promoten. 

    In de gesprekken met potentiële klanten moesten we even de balans vinden. Ik bracht de kennis en ervaring. Barbara staat voor de klant en de doorvertaling naar toegevoegde waarde van onze diensten. Dat maakt haar een fijne gesprekspartner, vindingrijk en creatief in het creëren van de ideale situatie om tot een samenwerking tussen partijen te komen.

Wat levert deze sales expert je op?

  • Bedrijfsgroei!
  • Meer leuke klanten
  • Meer werkplezier
  • Meer winst
  • Meer rust
icon-kroontje

Waarom Queen of Sales?

quote-mannenwereld

Tel even bij elkaar op:
Een grote portie enthousiasme gecombineerd met een hoop creativiteit, een hele berg energie en mijn hobby om nieuwe mensen te leren kennen…

Het zit in mijn natuur om op mensen af te stappen en met ze in gesprek te gaan. Ik zal luisteren naar jouw medewerkers, ze motiveren het beste in zichzelf naar boven te halen. Ik kan ze leren denken in sales kansen en een lach op hun gezicht toveren.

Mijn dienstverlening kost een fractie van een fulltime medewerker en is nét zo waardevol. Hierdoor heb ik mezelf snel terugverdiend.

Ik ben de perfecte persoon om luie of vastgeroeste accountmanagers weer van hun stoel en achter hun bureau weg te krijgen!

Queen of Sales

Jij wil graag groeien met jouw bedrijf. Maar het vinden van nieuwe klanten kost je veel tijd en energie. Daarom besteed je onvoldoende tijd aan acquisitie.

Tijd om daar verandering in aan te brengen, meet Queen of Sales!

Contact

Queen of Sales
Barbara Bisschop
Kamgras 31
1687 WH Wognum

T: 06 - 135 28 632

E: barbara@queenofsales.nl