icoon-pion

Queen of Salestrainingen

Wist je dat?
Eenmanszaken en midden-klein bedrijven het minst investeren in het (vrijwillig) trainen van hun medewerkers.

Zonde toch?!
Want op deze manier laat je verbeterkansen voor jouw bedrijf liggen.

Mijn visie?

Om gewoon goed te blijven hebben we met regelmaat een onderhoudsbeurt nodig,
ook als je iets als jaren doet en er al behendig in bent.

Een training bij Queen of Sales is:

  • Lekker praktisch (en daarom ook geschikt voor lompe bouwvakkers)
  • Een tikkeltje confronterend
  • Zit vol praktijkvoorbeelden
  • Bevat een gezonde dosis humor
  • Deels gepersonaliseerd op jouw specifieke situatie.

Wat leer je zoal?

  • Wat jou zo uniek maakt!
  • Relaties bouwen vanuit vertrouwen
  • Gemakkelijke gesprekstechnieken
  • Klantwensen inventariseren
  • Onweerstaanbare offertes maken
  • Weerstanden weerleggen
  • Koninklijke deals sluiten (aan tafel)

Ik hoor je denken:

"Ja dat klinkt allemaal wel leuk, maarre.... wie hoe weet ik of dit wel echt iets voor mij is?"

Salestrainingen

devider_donkerpaars
Relaties Bouwen Vanuit Vertrouwen (1)

Relaties bouwen vanuit vertrouwen

Jouw rol betreft een vertrouwenspositie, cold calling is dan niet de weg. Hoe bouw je dan toch waardevolle nieuwe relaties?

Het Eerste Gesprek (1)

Het eerste gesprek

Daar zit je dan, aan tafel bij een prospect. Spannond! Hoe ga je vol vertrouwen zo'n gesprek in waardoor je de juiste indruk krijgt én achterlaat ?

De Ideale Klant (1)

De ideale klant

Niet iedereen is jouw klant. Hoe bepaal je jouw doelgroep én richt je je echt specifiek op jouw niche markt en de ideale klant voor jouw bedrijf?

Onweerstaanbare Offerte (1)

Onweerstaanbare Offertes

Offertes maken waar je in 98% van de gevallen akkoord op krijgt?
Geen gedoe meer met nabellen. Je leert het in deze training.

Beltraining (1)

Beltraining

Bellen is niet meer de voornaamste manier van communiceren, toch is het effectief én ook gezellig. Ik geef je 10 redenen waarom je vaker de telefoon zou moeten pakken!

Acquisitie Marktbewerking (1)

Acquisitie Marktbewerking

Wat moet je absoluut weten voor je met jouw dienst of product de boer op gaat?
Enne...hoe pak je dat eigenlijk aan 'nieuwe klanten benaderen'?

Wie is jouw klant?

devider

Het draait om de vrouw, niet om het gebouw.

Ik vind dat je moet weten wie jouw klant is. Dat je de voor- en achternaam van jouw contactpersoon uit je hoofd moet kennen.
Want het bedrijf is geen klant bij je, ook in B2B doet, is er altijd een of meer personen waar je zaken mee doet. Met hem of haar kun je aan de relatie bouwen, met het pand niet.

Het gaat om de vent, niet om de tent.

babara-bisschop-queen-of-sales-lauwe-acquisitie
icoon-toren

Deze ondernemers gingen je voor:

  • diedrik-wenneker

    Trans-iX - Diederik Wennekes

     

    Om de groeiambities van Trans-iX waar te maken hebben we Barbara gevraagd om voor een dag in de week voor ons te komen werken. Van oorsprong zijn wij geen sales organisatie maar met de hulp van de Queen of Sales zijn we begonnen met de eerste stappen te maken.

    Het opstellen van een marktbewerkingsplan, het opzetten van een commerciële afdeling binnen de organisatie en ons bedrijf opnieuw in de markt zetten, maar ditmaal met een proactief karakter. Hierover zaten we direct op één lijn, met haar enthousiasme wist ze ons snel te overtuigen.

Aanmelden Salestrainingen

Wie ben je?(Vereist)
Wat vind jij het lastigst in het vinden van nieuwe klanten?
Wanneer is deze training voor jou geslaagd?
Voor welke training ga jij?
AVG vinkje(Vereist)

Queen of Sales

Jij wil graag groeien met jouw bedrijf. Maar het vinden van nieuwe klanten kost je veel tijd en energie. Daarom besteed je onvoldoende tijd aan acquisitie.

Tijd om daar verandering in aan te brengen, meet Queen of Sales!

Contact

Queen of Sales
Barbara Bisschop
Kamgras 31
1687 WH Wognum

T: 06 - 135 28 632

E: barbara@queenofsales.nl