
Beltraining
Bellen is niet meer de voornaamste manier van communiceren, toch is het effectief, voordelig én ook nog gezellig.
Ik geef je 10 redenen waarom je vaker de telefoon zou moeten pakken!
Inhoud
BELLEN.
Ooit de normaalste zaak van de wereld. Nu iets waar veel mensen een halve paniekaanval van krijgen.
We appen, snappen, mailen, sturen LinkedIn-berichtjes en zelfs liever nog postduiven & flessenpost...kortom men doet er alles aan om dat telefoontje maar te vermijden.
Weet je wat hiervan wel echt jammer is?
Dat we daarmee de krachtigste, snelste en meest persoonlijke manieren van op afstand communiceren over boord kieperen. En je het jezelf en jouw gesprekspartner onnodig moeilijk maakt.Want zeg nou zelf: hoe vaak heb je een simpele vraag via mail gesteld, waarna je verstrikt raakte in een eindeloze e-mailwisseling die meer weg had van een potje Stratego?
Hoog tijd om dat te fixen!
In deze training leer je zakelijk bellen zonder zweet in je handen of bibberende stem.
Wat gaan we doen?
1. Doelgericht communiceren
Nee is sneller dan een eindeloze twijfel-mailwisseling.
Een telefoontje bespaart je dagen wachten en vage antwoorden.
2. Stem = emotie = betere gesprekken
Een tekst zonder emotie kan van alles betekenen.
"Prima" Is dat zeer enthousiast of bloedchagrijnig?
Aan een stem hoor je direct hoe iemand erin staat.
3. Je valt op tussen alle digitale prikkels
Iedereen zit de hele dag naar een overvolle inbox te staren.
Een telefoontje? Dat is bijna nostalgisch en daarmee juíst effectief.
4. Time-management
Een beller is sneller!
Je kunt Open AI je mails laten opstellen en zo tijd proberen te besparen,
maar er gaat niets boven een belletje.
5. Het is veel persoonlijker
Mensen doen zaken met mensen.
Niet met pixels.
6. Gewoon even luisteren
In een telefonische dialoog hoor je direct twijfels en bezwaren en daar kun je op inspelen wanneer het actueel is.
7. Minder miscommunicaties
Zit je ook wel eens naar een mail of appje te kijken denkend "Wat bedoelt ie nou?!"
8. Het bespaart je geld
Tijd is geld.
9. Het is vaak nog leuk ook!
Als je het goed doet, wordt bellen een feestje in plaats van een moetje.
Geen koude, zakelijke riedeltjes, maar gewoon een gezellig gesprek.
10. Upselling
Er is ruimte voor een praatje pot, Vitamine A (Aandacht) dit komt de relatie ten goede.
Het vertrouwen groeit. Er ontstaat ruimte om meer te bespreken... ineens is er
dan de gunning aan de andere kant van de lijn om een extra bestelling te plaatsen.
Dus...
Pak die telefoon en ontdek hoe makkelijk (en leuk) het eigenlijk is!
Na deze training weet jij hoe je zakelijk belt zonder stress, zonder gedoe en met resultaat.
Veelgehoorde verzuchtingen en excuses om niet te gaan bellen
"Ik voel me een stalker als ik mensen ongevraagd benader."
"Ik weet dat ze mijn product nodig hebben, maar ik wil niet die opdringerige verkoper zijn."
"Acquisitie kost me zoveel tijd"
"Er is altijd wel een plant die water nodig heeft of een e-mail die eerst beantwoord moet worden."
Salestrainingen


Relaties bouwen vanuit vertrouwen
Jouw rol betreft een vertrouwenspositie, cold calling is dan niet de weg. Hoe bouw je dan toch waardevolle nieuwe relaties?

Het eerste gesprek
Daar zit je dan, aan tafel bij een prospect. Spannond! Hoe ga je vol vertrouwen zo'n gesprek in waardoor je de juiste indruk krijgt én achterlaat ?

De ideale klant
Niet iedereen is jouw klant. Hoe bepaal je jouw doelgroep én richt je je echt specifiek op jouw niche markt en de ideale klant voor jouw bedrijf?

Onweerstaanbare Offertes
Offertes maken waar je in 98% van de gevallen akkoord op krijgt?
Geen gedoe meer met nabellen. Je leert het in deze training.

Beltraining
Bellen is niet meer de voornaamste manier van communiceren, toch is het effectief én ook gezellig. Ik geef je 10 redenen waarom je vaker de telefoon zou moeten pakken!

Acquisitie Marktbewerking
Wat moet je absoluut weten voor je met jouw dienst of product de boer op gaat?
Enne...hoe pak je dat eigenlijk aan 'nieuwe klanten benaderen'?
Aanmelden Salestrainingen
Queen of Sales
Jij wil graag groeien met jouw bedrijf. Maar het vinden van nieuwe klanten kost je veel tijd en energie. Daarom besteed je onvoldoende tijd aan acquisitie.
Tijd om daar verandering in aan te brengen, meet Queen of Sales!
Contact
Queen of Sales
Barbara Bisschop
Kamgras 31
1687 WH Wognum
T: 06 - 135 28 632
E: barbara@queenofsales.nl